Er du vores nye effektive assistent i Indkøb/salg og klar på højt tempo – uforudsigelig dag?

Hos V. Meyer A/S søger vi en dygtig og effektiv assistent m/k til vores indkøbs- og salgsafdeling.

V. Meyer A/S er en miljøbevidst moderne virksomhed, grundlagt i 1907. Vi tilbyder kvalitetsprodukter indenfor tegltagsten, facadetegl samt naturskifer til både facade og tag. Hos V. Meyer A/S sætter vi en ære i at være servicemindede og fleksible. Vi lægger vægt på altid at have et godt og solidt forhold til vores forhandlere og øvrige samarbejdspartnere. Hos os er kunden altid i centrum.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • indtastning af indkøbsordrer hos europæiske leverandører – primært fra Tyskland i samråd med indkøbschefen.
  • indtastning af salgsordrer i samråd med sælgerne.
  • besvarelse af telefonhenvendelser både fra kunder og leverandører.
  • administration og godkendelse af indgående fakturaer i samråd med indkøbschefen.
  • udlevering af papirer til vognmænd og lettere kundeekspeditioner.
  • diverse ad hoc/assistentopgaver.
  • at gå til hånde i både indkøb og salg.

Vi forventer, at du:

  • er vant til temposkift.
  • trives i et til tider stresset miljø.
  • elsker at få noget fra hånden.
  • taler og skriver dansk – samt gerne engelsk og evt. tysk.
  • er dygtig til IT og forstår, hvordan økonomisystemer fungerer – vi bruger UNICONTA (baseret på C5-system).
  • trives med assistentopgaver.
  • kommer fra en lignende stilling i et grossistfirma eller også gerne som administrationsmedarbejder i en trælast.

Arbejdstid:

Mandag til torsdag kl. 08.00 – 16.00 og fredag kl. 08.00-15.00

 

Ansøgninger sendes til: aq@vmeyer.dk senest den 3. juli 2020.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til:

Kim Johansen, tlf. 40132525 eller Andreas Qvade tlf. 22282525.